Tiotusen!

Åtskilliga bloggar har så här många visningar på en enda dag. Varje dag året runt. För lilla smala nu & då har det tagit över ett och ett halvt år. Det handlar inte ens om unika besök utan om totalt antal klickningar. Men visst är det värt att uppmärksamma:

nu & då har passerat 10 000 visningar!

Femsiffrigt, det känns etablerat! Roligt att ni har hittat hit, läst och klickat och kanske rent av kommenterat! Jag har till och med hittat ”nya” släktingar via nu & då. Eller rättare sagt, de har hittat mig. Så nog har det varit en användbar blogg.

När jag började skriva här var det främst för att dela med mig av berättelser från släktforskningen. Och det tänker jag fortsätta med. Men det finns så mycket annat intressant också, så släkten får samsas med gamla och nya hemorter, järnvägar, byggnader och pytsar.

Välkommen åter!

P1080473

Om Agneta Aglert

Skribent, släktforskare och egen. Visa alla inlägg av Agneta Aglert

Kommentera

